loading...
عاشقانه
hamid بازدید : 183 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

مطالب عشقی رادر ادامه مطلب بخوانید

 

نباشی

نباشي کل اين دنيا واسم قد يه تابوته
نبودت مثل کبريتو دلم انبار باروته

نباشي روز تاريکم يه اقيانوس آتيشه
تموم غصه ي دنيا تو قلبم تهنشين ميشه

دنيارو بي تو نميخوام يه لحظه
دنيا بي چشمات يه دروغ محضه

نباشي هر شب و هر روز همش ويلون و آوارم
با فکرت زنده مي مونم تا وقتي که نفس دارم
تا وقتي که نبود تو يه روز کاري بده دستم
بمون تا آخر دنيا بموني تا تهش هستم

ن              مي            خوام

دو راهی

داري بي همسفر ميري مسير اشتباهاتو
غبار بي کسي پوشوند تموم رد پاهاتو

بيا برگرديم اون روزامون که هميگه رو داريم
کي گفته آخر خطيم؟ کي گفته آخر کاريم؟

تو دستاتو تکون ميدي همينجا آخر راهه
داريم از هم جدا ميشيم داريم ميريم تو بيراهه
ميترسيدم از امروزي که تو قلب کسي جاشي
دارم فرداتو ميبينم محاله با کسي باشي

داري از اول جاده دو راهي رو نشون ميدي
از اين لحظه جدا ميشيم تو دستاتو تکون ميدي
حالا من موندم و سايم که از تنهايي بهت کرده
منو اين نقطه پايان که دنيامو خراب کرده

رگ خواب

رگ خواب اين دل تودست تو بوده
ترکهاي قلبم شکست تو بوده

منو بايه لبخند به ابرا کشوندي
بايه قطره اشکت به آتيش نشوندي

مدارا نکردي با دلواپسيمو
نديده گرفتي غم بي کسيمو
 
با اين آرزويي که بي تو محاله
يه شب خواب آروم فقط يک خياله

چقد حيفه اين عشق همينجور هدر شه
يکي از منو تو بره دربه در شه

بايد سر کنم با همين جاي خالي
حالا تو نبودم بگو در چه حالي

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 3,338