loading...
عاشقانه
hamid بازدید : 253 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

مطالب3k30گذاشتم لطفا کلیک کنید

عزیزم میای بكنمت ؟ 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تو قلبم ؟
/////////////
باستان شناسان مقداری از موی کون تو را سر کیر فرعون پیدا کردند و تو را قدیمی ترین کونده دنیا اعلام کردند .
/////////////////
زمانی كه دختری به مسیج های شما جواب نمیدهد ، این را برای او بفرستید :

حتما باید پشم کونت رو آتیش بزنم تا جواب بدی ؟
////////////

من میگم عاشقی سخته - تو میگی سختیش رو تخته
من میگم پاهاتو باز کن - تو میگی تا دسته جا کن
من میگم واسم عزیزی - تو میگی اون تو نریزی
من میگم دوریت منو کشت - تو میگی چه سخته از پشت
من میگم کاندوم نداری - تو میگی زود در نیاری
/////////////

یه کون داری شاه نداره
سوراخی داری چاه نداره
به من نشونش نمیدی
واسه من تکونش نمیدی
به کسی میدی عرب باشه
دور کیرش 90 باشه
/////////////

آن چیست که بزرگ و کوچک میشود ؟
زن با اون مرد کار دارد
یه چیز رو با فشار میدهد بیرون
و ...

فکرت خرابه ! منظورم قلب بود
////////

سالها بود تو را میکردم - هم شب تا به سحر دعا
یاد داری که به من میدادی - درس آزادگی و مهر و صفا
همه کردند چرا من نکنم - وصف روی گل زیبای تو را
تا دسته فرو خواهم کرد - خنجر خود به گلوگاه نگاه
تو اگر خم نشوی تو نرود - قد رعنای تو از این درگاه
////////

#########
این سیم خاردار رو بپیچ دور خودت تا کسی هوس کردن کون سفید و تنگت رو نکنه

 

 

 

 

 

از نردبون برو پايين
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
|---|
حالا ميخواي نردبون رو بردارم همين پايين بکنمت ؟ 
بدو برو بالا ...
/////////////

روز جهاني سکس مبارک
تو هم مثل من اين مسيج رو براي اونايي که کردي بفرست
/////////

دختري ديدم گفتم نامت چيست ؟ گفت سيندراله
گفت نام تو چيست گفتم عبد الله
گفتم از جلو راه دارد ؟ گفت استغرفرالله
گفتم از عقب چه ؟ گفت بسم الله
شورتم را در آوردم ، گفت ماشااله
چنان چپاندم بر کونش گفت اشهدان لا اله الا الله
//////////

زيست شناسان بالاخره توانستند صداي خروس را ترجمه کنند :
بکنيد که داره صبح ميشه !!
//
از خره ميپرسن تو هم بار ميبري هم کتک ميخوري به چه عشقي زنده اي ؟
ميگه همين که 2 نفر دعوا کنن بهم بگن کير خر تو کس ننه ات تمام خستگيم در ميره
////

قرار بود هدفمند بکنند ولي همينطور بي هدف دارن ميکنند
مواظب خودت باش !
/////////////

جهیزیه قزوینیها
اب گرم كون
اب سرد كون
شیر داغ كون
چای صاف كون
سرخ كون
خرد كون
مخلوط كون
البته همه با مارك كون وود

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 3,360